tisdag 11 oktober 2011

Ett År äldre men inte en dag mer än 25;O))

Ja då har ytterligare ett år passerat sen förra Födelsedagen...
 Lite klokare,lite tröttare,kanske liiiite mjukare men ack så mkt gladare och lyckligare;O)
Dagen har varit lugn och skön förutom då jag fick ganska så mkt hjälp av Liam och Gordon att göra smörgåstårtan;O))

Mycket har hänt under året som gått,många nya erfarenheter,en del tråkiga,en del roliga men även en hel del spännande saker har skett,en hel del nya människor har kommt in i våra liv medans en del har vandrat ur våra liv för att följa andra stigar i livet.

Jag och min son har med Bönan dragit till Norge där vi storm trivs ,så här kommer vi att stanna.



Kusinerna Liam och Nellie



Härlig Höst bukett


Kanel ljus inför Julen

Mycket kärlek i vårat hem;O)

Min Böna vid Baereia sjön

My Kids


Årets sista dopp


Mitt Hjärtebarn ;O)))

Liam med hans Dobermann


Eller var det Dobermannen med hennes Lillpojk;O)


Älskade Bönan
 Här var det ett knippe bilder ifrån just Min dag;O)

Må Toppen Alla Vänner!!

1 kommentar:

  1. du ser verkligen ut att ha det bra där borta i Norge. Hälsngar Lillemor

    SvaraRadera