lördag 11 februari 2012

Dagens bilder.

Idag blev det 8 km löpträning för hundarna i skogen, innan jag och Liam åkte till Mormor för att äta en mycket god middag.
Det blev lax,grönsaksgratäng,potatis och en mkt god kall sås ;O)
Tack för receptet B ;O)
Sedan var det melodifestivalen och en massa godis i tv soffan ,mao en riktig mysig Lördags kväll med mkt nöjda hundar hemma.

Har provat ny hundmat,här heter köttet Hundmat och vom som jag nu ger ist för Nordic då det inte är så lätt att få tag på i Norge,sen testar jag ett nytt torrfoder som kompliment till köttet
http://www.bestchoice.no/

Ska se hur jag tycker det fungerar men mkt bra service då man beställer på nätet och sedan får man   det hemkört till dörren;O))











2 kommentarer:

  1. Underbara bilder på dig och dina vackra vovvar! :) Livskvalitet och glädje.

    Jag hade gärna gjort er sällskap...

    Kram
    Lenis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lenis,Du är såå välkommen att göra oss sällskap,jag hoppas verkligen du kan komma!

      Kramar och Ta hand om Dig!

      Radera