tisdag 28 augusti 2012

AdmirableBully Am I Dreaming

Ja ibland undrar jag verkligen om jag drömmer av lycka men så inser jag igen han är verkligen min!!!! Det är sant och ingen dröm;O)

Nu är det dags att väcka liv i drömmen att äga Fransk bulldog igen och  sedan även föda upp,drömmen fick ett tragisk slut då min allra finaste Ida drunknade för nästan 4 år sedan.
Det tog lång tid innan jag ens kunde se en liten fralla utan att helt bryta ihop, men kärleken till rasen har alltid funnits kvar.

Idag ser livet annorlunda ut,förutsättningarna är annorlunda i mitt liv på många år, så nu ska det bli fralla här igen.

I mitt sökande ville jag självklart ha in det i mina ögon ibland det bästa och valet kom att ta in en röd liten gosse med det mest passande namn jag sett på en valp ;O))

Han är en liten Honungsklimp med sin vikt värd i guld,Ja jag kan erkänna att JA jag är kär i han ;O))

Om nån månad är han här tillsammans med en liten "Ida" tjej en brindle precis som hon var och jag vet att jag kommer älska de lika mkt,fast Ida kommer aldrig lämna sin mycket speciella plats i mitt hjärta.

Här kommer lillgutten på bild,jenta kommer på bild snart ;O)








Jag längtar till jag sätter mig på flyget till Kennel AdmirableBully i Kroatien för att hämta hem min gosse.

Här kommer bilder på hans helt Fantastiska pappa Renuar  Dorian Red





Hans fina mamma med även hon är mkt intressant stamtavla A´Vigdors Obligance Innee



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar