fredag 20 januari 2012

Fredags mys

Denna helgen kommer bli annorlunda,det är första gången jag ska ha en ensam helg hemma utan Liam....
Han ska tillbringa helgen med sin mormor och jag vet att de kommer ha super mys ;O)



Själv så ska jag gå promenader i djupa urskogen och göra allt detta som man måste göra men aldrig har tid till, så som städa skåp och garderober.
Ska försöka få till några lydnads pass på båda hundarna men kylan har kommit till Norge nu så det blir nog mkt mys vid brasan.

Men mina hundplaner börjar ta form och  framtiden ser ljus ut,det kommer bli förstärkningar på tiksidan och jag både tror och hoppas att det kommer bli bra.
Mina mål för Tanya och Kenny kommer att sättas på pränt,  IPO träningen i Lilleström kommer snart att dra igång och nu är det hårt jobb framför mig med konditionsträning så båda hundarna är i toppform.







Min lilla 9 månaders valp hamnade i dagarna på 42 kilos sträcket så nu hoppas jag det stannar upp lite...han sk aju växa någr aår till men detta kommer bli en ordentligt "liten" pojke ;O)

Ha en Härlig Fredags kväll med mkt MYS!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar