tisdag 8 maj 2012

Ett till Födelsedags "barn"

Inte bara att jag har en söt,blåögd,blond 2 åring springades runt för att så snabbt som möjligt upptäcka världen och alla traktorer förstås ;O)

Det bor en nyss fyllda 1 åring här,en svart,vacker,modig och alldeles magnifik Dobermann kille ;O)

Han är den mest barnsligaste man kan tänka sig som helst spenderar sin tid i knät,har sin nos precis överallt,snarkar högt och ljudligt...men framför allt han är min och Liams stora bodyguard och vän.
Hans hjärta är av renaste guld men det är en mkt stark herre som verkligen är en Dobermann ut i fingerspetsen när de är om bäst mao inte en hund som alla klarar av.

Han är en fröjd att se när han sträcker ut i full galopp över gärdena och hans givna plats är alltid vid mina fötter vart jag än är.

När jag såg hans bild som en 12 veckers pojke så sa jag att han ska jag ha!!!!
Vilket inte är något jag ångrar idag!

Nu snart börjar våran utb som han kommer bli nästan ensam som Dobermann att utbildas till så det är med stolthet jag är hans matte.



Den lilla pojken växte upp till min dröm "man" ;O) Jag Tackar B och T i Örebro för en mkt trevlig helg och för alla fina bilder av min pojk ;O) det är inte lätt att få till det men vi är på god väg!








GRATTIS Kenny på din 1 års dag ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar