måndag 27 juni 2011

Killen med stort G;O)

Siam,det förtrollade och lite magiska land med dess vackra stränder och turkosa hav som numera kallas för Thailand,har gett mig så mkt.
Fantastisk mat,vidunderliga utsikter och underbara utflykter både på land och hav.

Nog trodde jag att detta var allt men så kom Han...Han med stort G som jag har längtat i nu säkert 14 år på denna vackra skapelse...Siamesen!!
Han med stort G...hans namn är Gordon;O)
Många katter har jag delat livet med,med luftiga och fluffiga pälsar,lugna och lite sävliga, som vackra skulpturer i soffan eller i jakt på sol i något fönster,gärna lite småspinnande  bredvid en eller i knät.
Men så kan han....nu är inget som vanligt och det är bara att inse att denna katt inte är någon eller något likt!!

Han är så mycket mer av allt och jag kommer aldrig att vara utan för har man aldrigt delat liv med en Siames då går man misste ommycket;O))

Mao Vi Älskar våran Gordon,han är helt fantastisk!!!















Här kom en liten kavalkad vad våran mystiska katt ifrån Siam har medfört i vårat hem bla plundrade frukskålar,uppäten blåbärskräm,utmärkt badvakt,varm o go att sova bredvid och en massa kärlek samt en helt underbar vän till Liam ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar