onsdag 29 juni 2011

Broown is Beautiful

Idag är en speciell dag,lägenheten är uppsagd och vi styr den fortsatta resan i livet mot att bo i hus;O)
Det var dax att ta ett steg till i livet som mamma, att våga ge sig av mot nått helt nytt och främmande iom att vi även flyttar till ett annat land.
Det ska bli underbart på alla sätt både för mig.Liam och hundarna för att inte glömma katterna som ska få ett eget katthängn så även de kan få komma utoch  njuta  av den friska luften.
För min egen del betyder även det att jag kan satsa mer på min träning och komma igång med tävlandet men även med min uppfödning så mitt material kommer att förstärkas med ytterligare en tikvalp framöver!

Pappan är i mina ögon en komplett Dobermann hane, Tiken likaså,då jag mkt väl känner de hundarna i 4 generationer.

Bilder samt film ifrån Yolas pappa Yankees och valpens blivande pappa Mittos korning utlovas;O)



Jag är även evigt tacksam mot en av mina mkt goda vänner som hjälper mig att få igång min hemsida igen;O)


Som sagt Brown is Beautiful ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar