lördag 25 juni 2011

Midsommar

Midsommar i år innebar en massa jordgubbar,speciellt för Liam som tycks älska allt var bär och frukter innebär.
Jag försöker så länge som möjligt undvika onyttigheter så som godis,dricka och annat med socker i men visst slinker lite glass ner men det är ingen favorit hos Lillkillen.





Mycket spring på gärdet blev det också för de små benen ;O)

Tanya fick sina 10 km löpträning som vi nu är uppe i varje dag.
Oj! 7 mil i veckan löper den damen! Medan Yola nu får nöja sig med super korta koppelpromenader och lite träning så som hålla apporten och lite positionsträning.
Jag Älskar ju detta med att träna hund och nångång..nångång ska jag komma dit mitt mål varit i snart 10 år..HAHAHA som sagt nångång ...

Men just nu njuter jag av mina hundar,katter och lillkille,vi tränar ju varje dag så när vi är på g då ska det sitta där.
Kan inte i ord beskriva hur mycket jag längtar efter att kunna träna för fullt ös och tävla igen men men när vi är där så är vi där ,snart så...;O)

Måste passa på att återigen GRATULERA!!!! Yolas fantastiska pappa!
Yankee von Klingbach som idag blev DV Sieger i Working class i Tyskland!!





Vila sig i form ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar