tisdag 5 juli 2011

Mitt liv,mina hundar,mina katter,min son och min egna blogg

Japp det är så det är,min blogg handlar just om det och det finns ingen innebördes ordning utan det visar bara en glimt ur vårat liv och just bara en glimt.
Egentligen så är det en blogg om Dobermann,rasen som ligger mig så otroligt nära hjärtat,har alltid gjort och kommer alltid göra NO matter what!

Givetviss så kommer lillgutten,lilleman, "The Kid" med av helt naturliga skäl men bloggen handlar egentligen inte så mkt om småbarn eller småbarnsliv.

Självklart eftersom jag är ensam och det inte är så "lämpligt" att lämna spädbarn eller småbarn ensamna hemma....så får Lilleman hänga på när det tränas eller går på tur i skogen.
Självklart kommer han alltid på 1a plats i mitt liv och hans säkerhet kommer alltid att vara nr1,
Skulle Aldrig ha han omkring hundar som ej är barnsäkra osv
Olyckligtviss så kan man halka o trilla i vattnet utan att för den skull vare en dålig eller olämplig mamma på någotviss.

Nu till hundägandets höjdpunkt och det som absolut får mig att må som allra bäst. !
Härlig natur,gott fika,en god vän och en flock helt underbara hundar ,så en liten pojk mitt ibland alla ;O)

Sex hundar,3 olika raser och åldrar mellan 6 mån till 15 år ,hane och tikar,det är detta som är livskvalite för mig.

Liam lärde sig att blåbär är mums så han gick i blåbärsriset och plockade hela tiden;O)))

Tack AnnaLena för en helt underbar promenad,hoppas det hinns med många fler!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar