fredag 1 juli 2011

Vänner och Barnvakter;O)

Då är då Sveriges mesta sommarmånad här,jag hinner inte med känns det som,månaderna bara far i väg...

Men goda nyheter är att Yola reagerar finfint på medicineringen och jag tror benet/knät mår bättre för dag som går!
Härligt då jag trodde jag skulle ha en trasig hund länge,men än ropar jag inte Hurra !
Peppar peppar ta i trä ;O)
Idag blev det 4 km snabblöpning för Tanya och bad för lillgutten vid sandviksbadet,helt ljuvligt ;O)
Nästa vecka styr vi bilen mot Norge för att ordna med papper och titta på huset vilket ska bli otroligt roligt och spännande!
Men tråkigt att så många omkring oss tror att vi redan flyttat till "Nordpolen" då man inte hör av dom längre... Men men nog om det.

Oj vad snopen jag blev härom kvällen då en mkt framstående uppfödare och handler i en annan bruksras tog kontakt med mig  och erbjöd mig en tikvalp!!
Jättehedrande och intressant då jag inte tävlat så flera år men snart så är vi där ;O)))
Är otroligt Tacksam för Dig Elisabeth och Mamma som erbjuder sig att vara Liam vakt så jag kan träna på allvar igen;O))
NI förstår inte vad det betyder för mig!!
Det måste vara alla ensamstående mammor allra finaste present att få nån timme barnvakt ibland, Då man kan helt ensam få göra det man brinner för, förutom att vara just mamma.
Med det menar jag inte att jag inte skulle Älska Liam över allt annat för Det gör jag!!
Till Månen och tillbaka och dubbelt upp då tyvärr inte hans pappa finns i Liams liv.
Det är ju så att blir man gravid i Augusti så kan man inte komma på i November/December att man inte vill ha barnet längre..Jo om man är kille kan man det...

Men vi har det bra och mycket "braiga" saker händer i vårat liv för som jag så många gånger har tänkt fy tusan vad stark man blir och måste vara när man har en liten parvel ensam.

Det är i hundarna och i träningen jag hämtar min kraft att vara stark,det är då jag rensar hjärnan,det är då jag finner glädjen och inspirationen att orka kämpa vidare i livet.

Så återigen TACK till mina kommande barnvakter NI betyder Guld för mig!!!
Ni som vill är Hjärtligt välkomna att hälsa på oss i vårat nya hem även fast vi flyttar till "Nordpolen";O)




                                                        Mitt Älskade Hjärtebarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar