tisdag 12 juli 2011

Nu börjar flytten..

Så har man då insett att tiden är inne för att packa ihop sina saker och styra färden vidare i livet,även fast man vet att det kommer bli bra så är det endå med ett visst vedmod och lite ledsamt i hjärtat.
Det är ju i denna lägenhet jag och Liam haft vårat 1a år ihop,där jag fann kraft att bli mig själv igen,där Yola och Gordon kom in i våra liv.
Man vet även att man inte kommer träffa endel männsikor man lärt känna mer och en del inte så ofta som man skulle vilja, men de som är ens vänner de kommer alltid finnas kvar om det så bara är i ens hjärtan.



Jag ser fram emot nya bekantskaper,ett underbart hus,en bra träningsgrupp i IPO men även så ser jag  JÄTTE mkt fram emot Kungen i flocken ...Kenny;O)

Liam kommer få vara nära sin mormor och få ett hus med trädgård att växa upp i och en mkt gladare mamma som lyckades att ta sig dit , jag kommer varje dag ta ett steg närmare mot drömmen att börja tävla igen

En vacker dag kommer det tom att tassa små tassar på golvet igen..

Tanya och Yola de fortsättar att pyssla om deras människovalp ;O))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar