måndag 4 juni 2012

Liam en äkta hundkille.

Liam är nog född till hundkille,han lärde sig nog redan i livmodern att hundar är till för att älskas och respekteras.
De generna har jag med stolthet gett han med all säkerhet då hans pappa såg hundar som osanitära olägenheter.

Samma sak har jag jobbat med att mina hundar ska vara harmoniska individer som ska fungera bra ihop oavsett storlek och kön.
Inte lätt alla gånger men ser att många problem som hundägare har till stora hundar är att många tyvärr är ordentligt understimulerade.Då är det lätt att de utagerar mot andra hundar.

Nog om det, här kommer ett axplock bilder på min flock när vi hälsar på alldeles ljuvliga valpar ;O) och JA jag är stolt över min mkt snälla hanhund som accepterar dessa krypande valpar ;O)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar