tisdag 5 juni 2012

Paradiset

Nu har jag hittat mitt paradis,utan tvekan de mest fantastiska dagarna jag haft på länge. De allra bästa var ju naturligtviss att Tanya var med annars har jag upplevt många vackra platser i världen men detta var plåster för själen.

Att i 2 timmars tid vandra på en låång sandstrand med det böljande havet på ena sidan och sandbanker på den andra.

Tanya sprang lös  och lekte med sin boll i timmar och helt enklet njöt av livet,så gjorde även jag och Jeanette som var med mig när Tanya blev parad med drömprinsen.

Hit ska jag tillbaka då ska även Kenny och Liam med för detta var verkligen paradiset,fantastisk natur,underbar mat,jättefint hotell och en massa trevliga människor och hundar...kan inte bli så mkt bättre!

















1 kommentar:

  1. Det ser helt underbart ut! <3 Verkligen harmoni för själen. Nu håller jag tummarna att det blir
    många små söta valpar! :) Pussa på vackra Tanya.<3

    Kram
    Lenis & Izum

    SvaraRadera