lördag 2 juni 2012

Torontos Zargo

Efter mkt letande så fann jag tillslut vad jag så ivrigt sökt efter land och rike runt,att hitta min Älskade Tinas blodslinjer och få tillbaka det i Sutherland´s igen.

Här fanns han närmare än jag trodde,så jag styrde bilen denna gången mot Odense i Danmark för att Tanya skulle få dejta sin prins Torontos Zargo, en mkt vinstrik herre både i utställnings ringarna och på IPO banan;O)

Nu väntas det äntligen valpar igen och jag är så lycklig och förväntansfull så jag kan inte ens beskriva med ord.

Ni som gärna vill ha en Dobermann som bästa vän och som älskar utställningar samt bruksarbete är varm välkomna att höra av er.

Mer info och stamtavla på valparna kommer senare.

STORT TACK till Ägarna Jacob och Jane för att vi fick låna eran Fantastiska hane!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar