onsdag 6 mars 2013

Mitt härliga snurriga liv ;O)

Nu va det ett tag sedan jag bloggade,och som vanligt i mitt liv så händer det en massa saker och varje gång jag varit iväg så säger jag att nu ska jag bara ha luuugn och rooo HAHHAA!!

Ja så mkt lugn och ro man kan ha som ensamstående mamma till en snart 3 årig blond helt ljuvlig gosse med blond kalufs och blåa nyfikna ögon som bara vill upptäcka världen ;)

Sedan så lägger man frivilligt till 4 valpar alla runt 6-7 mån!! och som sagt detta gör man frivilligt ;O))
De flesta " normala" familjer väljer EN valp i huset sen väntar man mååånga år på nästa men icke här,här tar vi smällen på engång ;O)

Sen på det så tycker jag att det var absolut RÄTT TIDPUNKT I LIVET ATT STARTA ETT EGET FÖRETAG!

Min dag ser ut som så,upp å morgonen upp med barn,rasta 4 valpar,n med alla 5 i bilen,till dagis,ut på promenad is skogen,hem, ge hundar mat,jag hinner ibland äta frukost,sen ta i tu med alla email,ringa tel samtal till,advokaten,till affärsmän i Korea,till affärsän i Qatar,sen ut med valpar,sen lunch,sen in med valpar i bilen,sen på ett möte med nån affärsman då man inser att F*N hann jag borsta tänderna idag?? Lukat jag hund eller inte ;O) efter möte stanna och rasta valpar,slänga sig ner  solariumet i 20 min,hem städa huset,tvätta nån maskin,tänka på kvällsmaten,sitta med mer mail,några mer telsamtal,boka flygbiljetter till andra möten, OJ dax att hämta Liam,till dagis,hem med en trött son och en kasse med blöta kläder,laga mat,ta hand om blöta kläder,gosa med sonen och ge han kvalitets tid,skypemöten med Qatar,ut med valpar mm mm mm men när man står där och pratar med stadssekreteraren i telefonen med 4 sovandes valpar och en son som kommer och kramar ens ben och säger Älskar dig ja då inser man att jag Älskar dom och varje minut av mitt liv men det är gott att sova ibland ;)

På hundfronten på planeras det in World winner dog show i Ungern i Maj, Hobbit och Frodo ska entra de internationella stora ringarna nu,ev blir nån dobermann flicka anmäld ;)

Ska sanningen fram så kommer även en till prinsessa hem till oss,en honungsfärgad som en av min bästa vänner kallar dom ;O)

Monster frallan ;O))




Kennys lilla syster Jenna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar