tisdag 12 mars 2013

Våren på ingång och "annorlunda" må bra tips ;O))

Nu har jag haft några underbara dagar hemma i solen,sakta kommer värmen på dagarna och energin som alltid tycks försvinna på vinter kryper sakta tillbaka.

Mycket ska man vara med om i livet innans ens öron trillar av ;O))) men har man kommit till de 40 så har man lärt sig att bli torr bakom öronen ;O)

Jag fick nog det mest underliga meddelande efter mitt inlägg om att man som uppfödare ibland måste använda sig av fodervärdar,vilket i stort sett samtliga uppfödare någongång gör.

Vi var många som fick läsa denna kommentar ett flertal gånger då det antagligen är skrivet med google översättningsprogram,och man kan se på min dator att det är skrivet i Sverige.

Jeg tror og mener at du er følelsesmessig forstyrret! bør du søke hjelp for problemet ditt, fordi det finnes hjelp tilgjengelig for folk som deg. Jeg kan ikke se noe alvorlig i hva du gjør eller synes synd på deg, fordi det er hva du vil at vi sunt å gjøre? Be for deg at du får hjelp. Varme klemmer Torhild



Jag kan bara beklaga Torhild att jag och min blogg gör dig så illa till mods att du måste skriva detta,min blogg är och kommer alltid att vara frivillig att läsa och det är inte ok att skriva vad som helst till en människa man ej känner eller någonsin har träffat.
Men Tack för omtanken ;O)))))))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar