lördag 8 januari 2011

Änglar,Älskade,Saknade och Aldrig Bortglömda

Vi har dom alla omkring oss,våra älskade Ängla djur alla djupt saknade och älskade.

En del fick långa liv härliga liv medans en del  fick korta liv med tragiska slut.
Även fast vi förgyller våra liv med nya älskvärda själar så glömmer man aldrig de man en gång haft i sitt liv.

Jag har älskat alla mina hundar djup och innerligt och saknaden finns där varje dag!

Speciellt några har satt sina spår för evigt, Ida min  lilla Ida och min Allra Käraste Tina.
Gud så många undebara minnen de gett mig tänk att få uppleva att få bli  BEST IN SHOW och att få vinna  Rasmästerskapen i lydnad! Tack för allt Tina och Ida!













Har även haft underbara själar på  kort besök i mitt liv som nu inte finns mer och som heller aldrig ska bli glömda!
 Min första import den ursnygga Dylan, han var början till mitt liv med dobermann och inte att glömma den ljuvliga lilla Zita eller Sutherland´s Fight For Your Right´s som var hennes namn,  hon fick ett alldeles för kort liv med sin matte Lena  och hela den härliga familjen,eller Rocco som flyttade runt i Sverige men ingen klarade av han men vi två var som ler och långhalm inga problem alls!
Han var en arbets maskin utöver det vanliga och jag äsklade han och han älskade mig.





Liten baby Zita skäller ut sin storebror Rocco


Alla förtjänar ett lite utrymme här i cybervärlden för de har alla betytt mkt för mig och varit en stor del i mitt liv.

Föutom att ta en promenad längs The Memory Lane....så har vi det toppen här i snön,nu har jag dragit igång Tanyas konditions träning efter operationen så nu sätter vi grunden mot att vara i topp trim inför utställnings säsongen 2011!!



                            Väl mött runt om i ringarna ska bli fantastiskt kul att se alla igen!!

1 kommentar:

  1. Liten go Zita <3 Tur man har haft dessa goa skönheter i sitt liv - det förgyller...=)

    "Matten"

    SvaraRadera