måndag 3 januari 2011

Nytt År!

,
Då har man rivstartat 2011 med en massa nya förväntningar och mål,man blickar tillbaka över det som varit och inser att man blir starkare och klokare för varje motgång man går igenom.
,
,
 Men även mer tacksam för de underbara vänner man har och allt man har omkring sig,man har egentligen inte så mycket att klaga över! Jag är så ofantligt Tacksam mot alla ni som fanns där och som såg till att båda jag och Liam finns idag! TACK för att NI finns!
,

,
Herre Gud jag fick en liten Liam!!
Jag av alla människor fick en människovalp! Jag som inte kunde få barn men där kom han och vilken entre´ han gjorde! Efter månader på sjukhus med mkt komplikationer och en ordentlig havandeskaps förgiftning så "pluppade" en liten blå gosse ut,5 veckor för tidigt och inte alls stor men ack så underbar.

Vi har skaffat oss ett nytt eget hem som vi faktiskt trivs bra i och den vackra bruna vid mina fötter fortsätter att förgylla mitt liv och jag hoppas på många år tillsammans,bättre vovva får jag leta efter..
Träningen har vi satt igång så smått och det kommer även en till svart pingla till våran flock, Det kommer bli ett härligt år med ungar och hundar och lite äppelvin med ;O)))
,
,
Känns härligt att börja blogga igen,det var över 2 år sedan senaste inlägget på min gamla blogg men nu är Bönan redo.
,

1 kommentar:

  1. Åh vad glad jag blir att höra att ni mår bra du och din goa Liam! Jag blev lite orolig när det inte var något livstecken från dig på så lång tid. Härligt att läsa att du oxå är tillbaka i ringen igen, grattis!

    Vi syns snart hoppas jag.

    Kramar
    Lenis och Electra

    SvaraRadera