tisdag 4 januari 2011

Härlig promenad i vinterland

Vilken vacker dag det har varit! Snön har sakta dalat ner och solen var framme,så efter en god lunch med kusin A på stan så fortsatte jag och Tanya till skogen.

Det blev en mycket lyckad uppletande träning med 4 föremål! Men det härligaste var den otroligt vackra promenad runt golfbanan,det tog nästan 3 timmar men vad underbart och det är verkligen medicin för kropp och själ!







                                             En trött vovve behöver bli ompysslad av Hjärtebarnet;O)

Det är livskvalite´ för mig,att vara ute i naturen helt ensam med sin hund och lilleman då förstås;O) att bara ha vacker natur och tystnaden omkring sig.
Även fast jag saknar tävlingar och utställningar för det är nått speciellt när adrenalinet pumpar på inför en tävling men vi kommer dit igen,jag ger mig inte förrens vi nått vårat mål ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar