lördag 15 januari 2011

Taco kväll och Fredagsmys

Det är härligt med vänner och man ska vara rädd om de man har,igår styrde vi "snaabel" bilen till Lillemans Gudmor med familj.

Härligt att se hundar,katter och liten människa fungera så bra ihop;O
Men inte att förglömma den fantastiska Taco buffen som stod där när vi anlände,här kan vi tala om sådan mamma sådan son...när alla andra var klara så var det bara jag och Liam som fortfarande åt mat ;O)
Som vanligt och ingen blir så speciellt förvånad ;O)

Vi Tackar så himla mycket för en riktig mys Fredag!!

Annars så är jag rätt så irreterad!! Min ugn fortsätter att spela min spratt!! Ibland blir det man bakar helt bränt och ibland så rinner kladdkakan ur formen...idag blev den svart efter 12 min!!
Måste verkligen ha en ny ugn!!

Tanya tar en tupp lur,Liam ligger på fårskinnet i soffan och sover och jag har flyttat runt lite på lamperna i tv rummet,skulle egentligen ha tittat på en mkt stilig Main coon hane idag men det får bli en dag under veckan ist.




                                           MÅ GOTT alla goa vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar