söndag 16 januari 2011

Thailand och Sebastian;O)

För 2 år sedan var jag i Thailand under 3 v,självklart såg man mycker fantastiskt och upplevde masser i detta underbara land dit vi Svenskar gärna flyr vintertid,så även jag!




Men det som verkligen fångade min uppmärksamhet var en pytteliten svart hundvalp som sprang kors och tvärs över stranden,hela dagarna i den extrema hettan.
Jag ville såå gärna få hålla den lilla och ge han vatten att dricka, men jag fick nöja mig men att titta på den bedårande valpen...men så sista dagen kom han och sov jättegärna i mitt knä;O)

                                     Lyckliga Jag! En sån skulle jag ha en vacker dag!!


Nu har det gått nästan exakt två år,då får man meddelandet att vill du ha en liten hund....
hmmm tankarna virvlar en stund då jag väntar på en svart vacker Dobermann fröken....

Men då husse i Sebastians familj blivit svår sjuk så var det ett lätt beslut.

 Sebastian är så välkommen till oss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar