söndag 18 september 2011

Nordiska Mästerskapen och en Magisk dag på Ön

Denna helgen styrde jag bilen mot mina kära hemtrakter,på programmet stod Nordiska Mästerskapen i Bruks och IPO den tävlingsgren jag brinner mest för.
På Lördagen anlände jag med brudarna,Yola och Tanya till mina mkt goda vänner B och T med Åke.
Som vanligt helt Fantastisk mat ,härligt o glatt sällskap, trevlig hundpromenad men inte att glömma en helt   Magiskt Underbar dag på deras alldeles egna ö.
Jag och hundarna njöt som vi inte gjort på länge , Yola Älskade verkligen varje minut ,hon badade och traskade runt ön i vattenbrynet,det gjorde mig så varm i själen att se mina brudar må så gott med deras manliga vän Åke;O)

Det som verkligen gjorde mig stolt och glad som matte var att Yola uppförde sig exemplariskt hemma hos Åke med familj då jag och Tanya spenderade en mkt kall och ruggig dag i Ånnaboda .
Lydig och följsam på promenader och sovandes gott inne så härligt att höra!
Nyttigt för mig att åka utan Liam då han spenderade helgen på fotbolls cup i goda vänners sällskap;O)

NM bjöd på en hel del fina ekipage och det blev riktigt fina poäng, Sverige vann så Svenska flaggan var i TOPP!
STORT GRATTIS till samtliga vinnare och alla deltagare som presterade på hög nivå.

Även ett STORT TACK för trevligt sällskap och allt hundprat samt för en helt magisk dag ute på ön.

Nix nu är det dags att gå och fika och titta på en film,imorgon styr jag bilen mot Norge och lillemannen;O))



























1 kommentar: