torsdag 8 september 2011

Nu är Grabben på g

Drömmar kan bli sanna det har jag fått erfara på senaste tiden men inte nog med att vi  funnit vårat egna lilla paradis på jorden,nu  kommer även  min flock att växa ytterligare men nu med en GRABB ;O))

Jag har väntat lääänge men  väntan är över och jag är ofantligt glad och nyfiken på Min King Kenny;O)) Nedräningen har börjat och nu är det bara nån månad kvar innan han sätter sina stora tassar på Norsk mark.

Vi alla mår bra även fast vi saknar alla ER vi Älskar i Sverige.... Kramar till ER!!
Jag har siktet insställt på Nordiska Mästerskapen i bruks och IPO!
  Hoppas på att träffa många hundvänner ifrån vårat avlånga land ;O)


1 kommentar:

  1. *ASG* Jisses... killens tassar är lika stora som Snygginges var när han var bäbis. Stora tassar stora killar...
    Stora fötter STORA skor.
    Himla snygg är han.

    *KRAMAR om*

    SvaraRadera