tisdag 20 september 2011

Kvällsmys i regnet och Härliga Hundar

Nu sitter man här med regnet smattrandes utanför fönstret,men levande ljus och några goda smörgåsar gör kvällen helt okey,speciellt när mankan tända en varm brasa i kaminen;O)
Hundarna sover gott efter helgens bravader i Örebro och en röntgen tid på Yolas rygg kommer bokas i veckan så jag hoppas hennes smärter kan få ett slut nu en gång för alla.

Nu närmare det sig då man börjar resan ner mot Serbien för att hämta hem prinsen i flocken och som jag har längtat och väntat.

Men i väntan på" Himself "så njuter jag av bilder på hans helt underbart vackra och trevliga pappa Izrafel Abe Arroganto  som tom varit modell i mode tidningen ELLE och hans väna mamma Kim Kaylee Del Nasi.
Jag älskar ju dessa magnifika hundar och jag vill förutom ett vackert yttre ha brukbara hundar och det är dessa fantastiska hundar.














Här kommer min tröst i regnet..Ha det GOTT alla vänner det har vi vid brasan i kaminen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar