onsdag 14 september 2011

Livet här i Norge

Livet knallar på,vi har det bra....Hundarna har det toppen här och skogspromenaderna spenderas numera i djupa trollskogar;O)

Flocken har ju även en liten "tofshund" och en sån otrolig liten dvärghund,pigg och gladd och så fantastiskt tydlig och säker i sitt hundspråk....många goda egenskaper som många hundar av större raser borde ha.
Mao en mkt trevlig liten Yorkie ;O)


Liam har fått en hel del nya vänner han med och trygga armar att somna i ;O))

Så har jag Äntligen fått bra bredband så jag kan uppdatera bloggen och surfa jäääättesnabbt så nu är lyckan fullkomlig!
Ännu mer glädjande efter månader av mediciner som inte hjälper min svarta pärla så har det hänt....
Yola svarar bra på nya smärtlindrande medicinen!!! så jag hoppas hoppas hon kan bli helt bra så vi kan återuppta träningen,men det får ta det tid det tar med Yola skruttan!!

Nu ser jag fram emot Örebro besök och träning på Lördag samt Nordiska Mästerskapen i Bruks och IPO på Söndag;O))

Må Topper alla vänner det gör vi KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar