onsdag 20 april 2011

Ego Tanya;O)

Jag glömde ju att skriva ut Tanyas kritik ifrån Wästmanlands Kennelklubbs Nationella utställning i Västerås den 17 April,dommare Nils Molin.

Utmärkt Helhet,
En mycket bra byggd tik,
God resning
Vackert huvud med utfyllt nosparti
Bra bett
Rör sig mycket bra och med ett utmärkt påskjut



Jepp detta är min böna;O)
Är jätteglad för Gudarna ska veta att det  är inte lätt att vara ensamstående småbarns mamma och samtidigt hålla brukshundar i topp kondition,men jag tror jag och Liam har lyckats bra.
det ligger mååånga på och av med overallen,i och ur vagnen och i och  ur bilbarnstolen och tittandes i plånboken med undran hur man ska få alla skogsturer att gå ihop så man har mat på bordet..

Många var de som sa att jag inte skulle klara av detta men då känner de inte mig!!
Envisare än varenda åsna i hela Asien ;O)

1 kommentar:

  1. Grattis till mycket fin kritik! :)
    Jag brukar alltid ställa på den
    utställningen, men i år bidde det
    inte så. Jag väntar och väntar,
    men ingen resultatlista på SKK.
    Vem blev BIR och BIM?

    Det är ju toppen att du hinner med
    allt så bra. Han är så fin din
    guldklimp.

    Kommer du till Svensk Dobermannvinnare
    den 12 juni? Jag ska ställa Electra.

    Kram
    Lenis

    SvaraRadera