tisdag 15 februari 2011

Fantastisk promenad

Idag var en sån där härlig dag,då man verkligen känner tacksamhet över den vackra natur man har runt hörnet,jag har ca 5 min gångväg till sjön ifrån min lägenhet och idag var det magiskt att gå där.

Lugnet..Tystnaden...Solen och den gnistrande snön...och en galen o  lycklig Tanya;O))
Jag hoppas på många år till ihop med min tjej för bättre dobbis tös får man leta efter men som jag alltid säger, Det ligger många timmars träning där vi befinner oss idag.

Men vi har alla våra svagheter min eller våran;O) är apportering så är det bara...men men en vacker dag är vi där då det sitter så det är ok iaf;O)

Nu ska resten av den där Mmmmmarabou Polka ätas upp men vilken Lycka det var när jag hittade den helt ensam och bortglömd i skafferiet!! HOHOHO tala om lyckorus i kroppen och ett klingande YES!!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar