lördag 5 februari 2011

Konst

Jag är en livsnjutare som tycker om och uppskattar många saker i liver,att jag Älskar hundar och god mat är ingen hemlighet,inte heller att jag älskar att resa till vackra platser i våran värld, men även så är musik och konst ett intresse som jag gärna vill lära mig mer av.

En vän till mig Erik Ekestubbe är enligt mig riktigt duktig på att måla så jag lägger gärna ut hans tavler på min blogg;O)
Många är sålda men har ni intresse av en tavla så är det bara att maila mig.
 Det är ju mycket roligare att ha en handmålad tavla än en ifrån IKEA;O)
Ni kan även beställa målningar om det är nått speciellt ni vill ha eller färger osv.
 kennelsutherlands@hotmail.com

Jag hoppas på att vi i framtiden kan få se tavler med hundar som motiv;O)
Då står jag först i kön att få Tanya och min svarta pärla avmålad;O)























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar