fredag 4 februari 2011

Liam med hans Tanya

Jag har alltid tyckt att barn och hundar mår bra att växa upp tillsammans så länge det sker med ömsesidig respekt och kärlek mot varandra.





Då kan man gärna dela med sig av sitt kex;O) och så tar man gärna sin vovve på promenad;O)





Liam hjälper även gärna till att handla mat och att se till att mamma bloggar;O))
För annars så bloggar han med sin egna lap top;O)


 Men lite trött blir man av allt shoppande;O) men gott är det att äta mat ;O)

Hmm får nog starta en egen blogg så det blir lite fart på skrivandet här;O) annars så kan jag ju zappa lite ibland kanalerna på tvn men då säger ju den där mamman att jag är som alla karlar..;O)
MEN varför ska man titta mer än 30 sek på en och samma kanal när man har 14 att välja mellan?



Eller så kan man hjälpa den där mamman att snöra hennes vinterkänger så hon snubblar när hon ska kissa min hund;O)) Jätte hjälpsam är jag faktiskt hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar